Silnik 15cm3 - GTT15 O.S. MAX

Dodaj recenzję:
  • Producent: O.S. Max
  • Waga: 3000 g
  • Dostępność: Wysoka Wysoka
  • Cena katalogowa: 1 424,86 zł
  • Rabat: -71,24 zł (5 %)
  • 1 353,62 zł
  • Oblicz_raty_duckblue
Wyprodukowany przez O.S. MAX silnik benzynowy GGT15, w którym zastosowano świecę żarową G5, dzięki czemu całkowicie wyeliminowano układ zapłonowy i znacznie obniżyło masę jednostki napędowej. Ponadto zmianą jest wyposażenie silnika w nowego typu łożysko wału korbowego oraz gaźnik 61h z systemem pompy paliwa PD-08.
Wyprodukowany przez O.S. MAX silnik benzynowy GGT15, w którym zastosowano świecę żarową G5, dzięki czemu całkowicie wyeliminowano układ zapłonowy i znacznie obniżyło masę jednostki napędowej. Ponadto zmianą jest wyposażenie silnika w nowego typu łożysko wału korbowego oraz gaźnik 61h z systemem pompy paliwa PD-08.









Dane techniczne:

  • Pojemność: 14,95 cm3
  • Średnica tłoka: 27,7 mm
  • Skok tłoka: 24,8 mm
  • Zakres obrotów: 2000-11000 obr/min
  • Moc: 2,32 / 9000 KM / obr/min
  • Masa silnika: 610 g
  • Masa tłumika: 178 g
  • Skład mieszanki: 50:1
  • Zalecane śmigła: 16 x 10, 17 x 8, 17 x 10, 18 x 6W, 18 x 8


Link do strony producenta


Dobrą praktyką modelarską jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat  i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.