Silnik 22cm3 - GT22 O.S. MAX

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: O.S. Max
    • Waga: 4000 g
    • Dostępność: Wysoka Wysoka
    • 1 424,52 zł
    • Oblicz_raty_duckblue
    Wyprodukowany przez O.S. MAX silnik GT22, stanowi alternatywny napęd dla modeli samolotów klasy .90 - 1.20.
    Wyprodukowany przez O.S. MAX silnik GT22, stanowi alternatywny napęd dla modeli samolotów klasy .90 - 1.20.

    Zakup silnika benzynowego szybko się zwraca w związku z bardzo niską ceną beznzyny w stosunku do paliw silników żarowych.

    Charakterystyka:
    • jest bardzo dobrą alternatywą dla modelarzy latających modelami napędzamymi silnikami żarowymi klasy 0,91 oraz silnikami 4-suwowymi klasy 1,20.
    • zapewnia o prawie 10% więcej mocy niż inne 2-suwowe silniki żarowe o podobnej wielkości.
    • zaopatrzony jest (w w przeciwieństwie do większości innych silników benzynowych), w tradycyjne belki montażowe, co znacznie ułatwia mocowanie silnika w kadłubie.
    • posiada w zestawie tłumik w stylu "Pitts", który został wzmocniony w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy.
    • zaopatrzono w nowo zaprojektowany - elektroniczny układ zapłonowy IG-02, który może być zasilany z akumulatorów NiCd / NiMH lub 2-celowych akumulatiorów LiPo lub LiFe.
    • posiada montowany do pokrywy karteru gaźnika Walbro, specjalnie zaprojektowany do tego silnika.
    • Piasta posiada jedną nakrętkę śmigła z przeciwnakrętką.
    • Zalecane śmigła: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8.


    Dane techniczne:
    pojemność skokowa [cm³]: 22
    średnica tłoka [mm]: 32
    długość skoku tłoka [mm]: 27,5
    zakres obrotów [obr/min]: 1800 - 9000
    moc [KM] / obr/min: 2.66 / 9000
    masa silnika [g]: 761,6
    masa tłumika [g]: 132,6
    masa układu zapłonowego [g]: 105
    śmigło (średnica x skok) [cale]: 16x8, 16x10, 17x6, 17x8
    zasilanie układu zapłonowego: 4-6 celi NiCd / NiMH lub 2 cele LiPo / LiFe

     
    Link do strony producenta

    Dobrą praktyka modelarska jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat  i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.