Silnik 32cm3 - RCGF 32

  • Dodaj recenzję:
    • Producent: RCGF
    • Waga: 2000 g
    • Dostępność:  Średnia Średnia
    • 1 049,01 zł
    • Oblicz_raty_duckblue

    Wysokiej jakości silnik modelarski benzynowy RCGF 32 wyprodukowany przez Zhejiang RCGF Model&Engine Co.,Ltd, przeznaczony do napędu bardzo popularnych akrobacyjnych modeli samolotów klasy 1,8m.

    Wysokiej jakości silnik modelarski benzynowy RCGF 32 wyprodukowany przez Zhejiang RCGF Model&Engine Co.,Ltd, przeznaczony do napędu bardzo popularnych akrobacyjnych modeli samolotów klasy 1,8m. Silnik ten korzystnie wyróżnia się jakością wykonania. Niska masa (najlżejszy silnik klasy 30 cm3 na rynku)  i  wysoka moc (najwyższa moc silnika klasy 30 cm3) powodują, że jest to bardzo ciekawa propozycja dla modelarzy ceniących niskie koszt eksploatacji i wysoką trwałość użytkową napędu.

    Bardzo wysoka moc, bardzo zwarta budowa, tylny gaźnik współpracujący z zaworami membranowymi podłączony do karteru powodują, że silnik ten jest stosunkowo wąski i dobrze nadaje się do zabudowy w modelach akrobacyjnych zbliżonych do makiet sylwetkowych (modele o wąskim kadłubie)

    Karter wykonany jako precyzyjny odlew ciśnieniowy (kokila). Bardzo precyzyjnie wykonany cylinder, z 4 kanałami płuczącymi.

    Gaźnik Walbro o rozłącznych przepustnicach ssania i regulacji obrotów.

    Silniki RCGF wyposażane są tylko w najwyżej jakości japońskie łożyska NSK - które to łożyska decydują o bezawaryjnej eksploatacji silnika

    świeca zapłonowa - NGK CM-6, układy zapłonowe DC-CDI - produkcji RCGF.

    Uwaga: Producent wprowadził dodatkową procedurę kontrolną. Silniki są fabrycznie uruchamiane i wstępnie regulowane.

    Zakres dostawy:

    • Silnik
    • Tłumik
    • Zestaw mocujacy
    • Układ zapłonowy CDI, przewody do podłaczenia zasilania zapłonu
    • świeca



    Informacje z for internetowych

    http://www.rcuniverse.com/forum/


     


    https://www.youtube.com/ - 2


    Wymiary:






     Pojemność:

     32 cm3

     Waga

    silnik  - 911g
    tłumik - 97g
    zapłon - 96g
    Razem waga 1101g

    Współczynnik kompresji:

     

     Moc wyjściowa:

     3,9HP/2,9kW

     Obroty na biegu jałowym:

     1500 obr/min

     Obroty maksymalne:

     9000 obr/min

     Ciąg statyczny:

     9,0 kG

     śmigło:

    18 X 8 7700 obr/min

    18 x 8; 18×10; 19×8; 20×8

     Zapłon:

     DC-CDI, Napięcie zasilania 4,8-8,4V, świeca NGK CM-6

     Paliwo

    benzyna bezołowiowa 95
    (mieszanka 25:1 do 40:1 - najlepiej z olejem syntet.

    Uwaga: docieranie tylko na oleju mineralnym 30:1

     

    Dobrą praktyką modelarską jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat  i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.