Silnik 32cm3 - RCGF 32

Dodaj recenzję:
  • Producent: RCGF
  • Waga: 2000 g
  • Dostępność: Wysoka Wysoka
  • 1 049,01 zł
  • Oblicz_raty_duckblue

Wysokiej jakości silnik modelarski benzynowy RCGF 32 wyprodukowany przez Zhejiang RCGF Model&Engine Co.,Ltd, przeznaczony do napędu bardzo popularnych akrobacyjnych modeli samolotów klasy 1,8m.

Wysokiej jakości silnik modelarski benzynowy RCGF 32 wyprodukowany przez Zhejiang RCGF Model&Engine Co.,Ltd, przeznaczony do napędu bardzo popularnych akrobacyjnych modeli samolotów klasy 1,8m. Silnik ten korzystnie wyróżnia się jakością wykonania. Niska masa (najlżejszy silnik klasy 30 cm3 na rynku)  i  wysoka moc (najwyższa moc silnika klasy 30 cm3) powodują, że jest to bardzo ciekawa propozycja dla modelarzy ceniących niskie koszt eksploatacji i wysoką trwałość użytkową napędu.

Bardzo wysoka moc, bardzo zwarta budowa, tylny gaźnik współpracujący z zaworami membranowymi podłączony do karteru powodują, że silnik ten jest stosunkowo wąski i dobrze nadaje się do zabudowy w modelach akrobacyjnych zbliżonych do makiet sylwetkowych (modele o wąskim kadłubie)

Karter wykonany jako precyzyjny odlew ciśnieniowy (kokila). Bardzo precyzyjnie wykonany cylinder, z 4 kanałami płuczącymi.

Gaźnik Walbro o rozłącznych przepustnicach ssania i regulacji obrotów.

Silniki RCGF wyposażane są tylko w najwyżej jakości japońskie łożyska NSK - które to łożyska decydują o bezawaryjnej eksploatacji silnika

świeca zapłonowa - NGK CM-6, układy zapłonowe DC-CDI - produkcji RCGF.

Uwaga: Producent wprowadził dodatkową procedurę kontrolną. Silniki są fabrycznie uruchamiane i wstępnie regulowane.

Zakres dostawy:

  • Silnik
  • Tłumik
  • Zestaw mocujacy
  • Układ zapłonowy CDI, przewody do podłaczenia zasilania zapłonu
  • świeca



Informacje z for internetowych

http://www.rcuniverse.com/forum/


 


https://www.youtube.com/ - 2


Wymiary:






 Pojemność:

 32 cm3

 Waga

silnik  - 911g
tłumik - 97g
zapłon - 96g
Razem waga 1101g

Współczynnik kompresji:

 

 Moc wyjściowa:

 3,9HP/2,9kW

 Obroty na biegu jałowym:

 1500 obr/min

 Obroty maksymalne:

 9000 obr/min

 Ciąg statyczny:

 9,0 kG

 śmigło:

18 X 8 7700 obr/min

18 x 8; 18×10; 19×8; 20×8

 Zapłon:

 DC-CDI, Napięcie zasilania 4,8-8,4V, świeca NGK CM-6

 Paliwo

benzyna bezołowiowa 95
(mieszanka 25:1 do 40:1 - najlepiej z olejem syntet.

Uwaga: docieranie tylko na oleju mineralnym 30:1

 

Dobrą praktyką modelarską jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat  i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.