Silnik 56cm3 - RCGF 56

Dodaj recenzję:
  • Producent: RCGF
  • Waga: 3000 g
  • Dostępność:  Średnia Średnia
  • 1 349,00 zł
  • Oblicz_raty_duckblue

Silnik modelarski benzynowy RCGF 56

produkcji Zhejiang RCGF Model&Engine Co.,Ltd jest  silnikiem benzynowym przeznaczonym do napędu akrobacyjnych modeli latających klasy 2,0m...2,20m. Silnik ten zdecydowanie wyróżnia się na rynku modelarskich silników benzynowych jakością wykonania. Porównać go można do uchodzącego za wzór amerykańskiego silnika Desert Aircraft DA50R.

Frezowany CNC karter oraz gaźnik współpracujący z rozrządem membranowym świadczą o bardzo zaawansowanej technicznie konstrukcji  i technologii produkcji.

Karter jest  frezowany CNC - na frezarkach cyfrowych. Cylinder z 4 kanałami płuczącymi (jak w silnik DL50) lecz o cieńszych i dokładniej wykonanych żebrach chłodzących. Bardzo zwarta budowa, tylny gaźnik współpracujący z rozrządem membranowymi podłączony do karteru powodują, że silnik ten jest stosunkowo wąski i dobrze nadaje się do zabudowy w modelach akrobacyjnych zbliżonych do makiet sylwetkowych.

Gaźnik Walbro o rozłącznych przepustnicach ssania i regulacji obrotów.

Silniki RCGF wyposażane są tylko w najwyżej jakości japońskie łożyska NSK - które to łożyska decydują o bezawaryjnej eksploatacji silnika

świeca zapłonowa  NGK CM-6, układy zapłonowe DC-CDI produkcji RCGF.

Uwaga: Producent wprowadził dodatkową procedurę kontrolną. Silniki są fabrycznie uruchamiane i wstępnie regulowane.

Zakres dostawy:

  • Silnik
  • Tłumik
  • Zestaw mocujacy
  • Układ zapłonowy CDI, przewody do podłaczenia zasilania zapłonu
  • świeca

 

Informacje z for internetowych

http://www.rcuniverse.com/forum/


 


http://www.youtube.com/ - 2
http://www.youtube.com/ - 3

Wymiary:



Szablon do mocowania

 Pojemność:

 56 cm3

 Waga:

 silnik -, 1310g
 tłumik, 110g
 zapłon 107g-  razem waga 1527g

 Współczynnik kompresji:

 

 Moc wyjściowa:

 5,6HP/4,5kW

 Obroty na biegu jałowym:

 1500 obr/min

 Obroty maksymalne:

 7500 obr/min

 Ciąg statyczny:

14,6kG - 100 m npm.

12,5 kG - 1800 m npm.

 Śmigło:

22x8; 22x10 ; 23x8  23x10

 Zapłon:

 DC-CDI, Napięcie zasilania 4,8-8,4V, świeca NGK CM-6

 Paliwo:

 benzyna bezołowiowa 
 (mieszanka 25:1 do 40:1 - najlepiej z olejem syntet.

Uwaga: Docieranie tylko na oleju mineralnym 30:1)

Dobra praktyka modelarska jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat  i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.

 

Silnik modelarski benzynowy RCGF 50B

produkcji Zhejiang RCGF Model&Engine Co.,Ltd jest  silnikiem benzynowym przeznaczonym do napędu akrobacyjnych modeli latających klasy 2,0m...2,20m. Silnik ten zdecydowanie wyróżnia się na rynku modelarskich silników benzynowych jakością wykonania. Porównać go można do uchodzącego za wzór amerykańskiego silnika Desert Aircraft DA50R.

Frezowany CNC karter oraz gaźnik współpracujący z rozrządem membranowym świadczą o bardzo zaawansowanej technicznie konstrukcji  i technologii produkcji.

Litera B za oznaczeniem typu silnika oznacza, że jest to druga wersja tego silnika (poprzedni model wyposażony był w karter wykonywany metoda odlewu ciśnieniowego) i że karter jest  frezowany CNC - na frezarkach cyfrowych. Cylinder z 4 kanałami płuczącymi (jak w silnik DL50) lecz o cieńszych i dokładniej wykonanych żebrach chłodzących. Bardzo zwarta budowa, tylny gaźnik współpracujący z rozrządem membranowymi podłączony do karteru powodują, że silnik ten jest stosunkowo wąski i dobrze nadaje się do zabudowy w modelach akrobacyjnych zbliżonych do makiet sylwetkowych.

Gaźnik Walbro o sprzężonych przepustnicach ssania i regulacji obrotów.

świeca zapłonowa  NGK CM-6, układy zapłonowe DC-CDI produkcji RCGF.

Uwaga: Producent wprowadził dodatkową procedurę kontrolną. Silniki są fabrycznie uruchamiane i wstępnie regulowane.

Zakres dostawy:

  • Silnik
  • Tłumik
  • Zestaw mocujacy
  • Układ zapłonowy CDI, przewody do podłaczenia zasilania zapłonu
  • świeca

PROMOCJA:
Do każdego zakupionego silnika dodajemy gratis 1 litr oleju mineralnego GULF 2T (zalecany olej do docierania)

Informacje z for internetowych

http://www.rcuniverse.com/forum/

http://www.youtube.com/ - 1
http://www.youtube.com/ - 2
http://www.youtube.com/ - 3
http://www.youtube.com/ - 4



Szablon do mocowania

 Pojemność:

 50,8 cm3

 Waga:

 silnik -, 1385g
 tłumik, 111g
 zapłon 107g-  razem waga 1603g

 Współczynnik kompresji:

 

 Moc wyjściowa:

 5,1HP/3,8kW

 Obroty na biegu jałowym:

 1500 obr/min

 Obroty maksymalne:

 7800 obr/min

 Ciąg statyczny:

 

 Śmigło:

22x10 – 7200 obr/min

 Zapłon:

 DC-CDI, Napięcie zasilania 4,8-6V, świeca NGK CM-6

 Paliwo:

 benzyna bezołowiowa 
 (mieszanka 25:1 do 40:1 - najlepiej z olejem syntet.

Uwaga: Docieranie tylko na oleju mineralnym 30:1)

Dobra praktyka modelarska jest sprawdzanie wyważenia stosowanych śmigieł. Modelarskie silniki benzynowe współpracują ze stosunkowo dużymi śmigłami i jakiekolwiek niewyważenie łopat  i kołpaka powoduje silne wibracje, wpływa niszcząco na konstrukcję kadłuba, powoduje znacznie szybsze zużycie serw oraz skraca żywotność łożysk silnika.