Częste pytania (FAQ)


REJESTRACJA

Czy przed dokonaniem zakupu muszę się zarejestrować?
Nie, aby dokonać zakupów w sklepie modelmotor.pl nie musisz zakładać konta. Rejestracja pozwoli Ci jednak na stały dostęp do historii zamówień czy uzyskanie rabatów dla stałych Klientów. Także Twój adres wysyłkowy zostanie zapamiętany w systemie i nie będziesz musiał wpisywać go przy składaniu kolejnych zamówień.

 
Jak dokonać rejestracji?
Aby zarejestrować się w naszym sklepie kliknij w pole Moje Konto w poziomym pasku menu (prawy górny róg) i wybierz opcję Zarejestruj. Następnie podaj wymagane dane (adres e-mail oraz hasło) i zaakceptuj regulamin sklepu. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji wraz z danymi do logowania. Kliknij w link, potwierdź rejestrację i wpisz dane do wysyłki.
 
Zapomniałem hasła
Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta kliknij w link Przypomnij hasło, jaki pojawia się podczas logowania. Na podany przez Ciebie przy rejestracji adres e-mail zostanie wysłane nowe hasło.

 
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
 
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia w sklepie modelmotor.pl możesz składać na kilka sposobów:
  • za pośrednictwem strony sklepu www.modelmotor.pl
  • telefonicznie pod numerem 61-847-18-18
  • mailowo pisząc na adres sklep@modelmotor.pl
 Preferujemy przyjmowanie zamówień drogą online.

Jak mogę dostać kupon rabatowy?
Kupony rabatowe może otrzymać każdy, kto dokona zakupu na stronie modelmotor.pl. Kupon ten uprawnia do zniżki w wysokości 3% na kolejne zakupy. Kupon ważny jest przez 30 dni.
Okazjonalnie sklep modelmotor.pl wysyła kupony drogą mailową – warto więc dołączyć do grona subskrybentów naszego newslettera. Nie tylko będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami, ale zwiększysz swoją szansę na zdobycie rabatu.

Czy można otrzymać stały rabat na zakupy?
Sklep sumuje wartość wszystkich zakupów dokonanych przez Klienta zarejestrowanego i posiadającego swoje konto. Pierwszy stały rabat otrzymasz gdy wartość Twojego zamówienia przekroczy 350 zł. Przy dokonywaniu kolejnych transakcji wartość rabatu wzrasta. Sumowane są wszystkie zakupy niezależnie od daty złożenia zamówienia. Aby sprawdzić ich wysokość zaloguj się na swoje konto, a system wskaże wysokość rabatu i cenę każdego produktu po rabacie.

Czy premiowane jest składanie zamówień w koszyku?
Tak, premiujemy klientów składajacych zamówienia na kwoty wyższe niż:

499 zł -  oferujemy wysyłkę gratis

PŁATNOŚCI
 
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?
Kupując w sklepie modelmotor.pl możesz wybrać sposoby płatności
 
DOSTAWA TOWARU
 
Jak szybko towar zostanie wysłany?
Zamówienia realizujemy tak szybko jak to możliwe, w terminie od 1 do 5 dni. Jeśli z jakiś powodów wysyłka towaru się opóźni niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Warunkiem realizacji zamówienia jest uiszczenie opłaty za towar przy pomocy dostępnych na stronie modelmotor.pl sposobów płatności.
 
W jaki sposób towar zostanie dostarczony?
 Kupując w sklepie modelmotor.pl możesz otrzymać towar:
  • przesyłką
  • odebrać towar osobiście w sklepie Modelmotor - Jacek Nowak ul. Morawskiego 2i, 60-239 Poznań
Koszt przesyłki i firma kurierska widoczna jest na formularzu zamówienia.
 
Przesyłka nie dotarła – co mam zrobić?
Za dostawy towarów do Klienta odpowiada Modelmotor - Jacek Nowak
Jeśli w ciągu 1 do 5 dni nie otrzymałeś przesyłki jak najszybciej skontaktuj się z działem obsługi sklepu modelmotor.pl drogą mailową sklep@modelmotor.pl lub telefonicznie (61) 847-18-18.
Sprawdzimy stan realizacji zamówienia i ewentualnie skontaktujemy się z dostawcą towaru w celu wyjaśnienia sytuacji.

Jeśli towar nie będzie mógł być ponownie wysłany zwrócimy Ci koszty jego zakupu.
 

 


RECENZJA PRODUKTÓW

Jak  wyrazić swoją opinię o zakupionym produkcie?
Nasz sklep umożliwia recenzowanie produktów każdemu klientowi, który chciałby podzielić sie swoimi doświadczeniami.
Nie jest konieczne posiadanie konta w naszym sklepie.
Wystarczy wejść na stronę produktu i w trzech krokach zaopiniować produkt:
zaznaczyć liczbę gwiazdek odpowiadającą Państwa ocenie

*               - oznacza ocenę najniższą,
*****         - oznacza ocenę najwyższą 

Wpisać państwa opinię, podpisać się i kliknąć "wyślij"
Opiniowanie produktów jest formą przekazywania informacji innym klientom oraz właścicielom sklepu (pomaga w weryfikacji jakości oferowanych towarów)
Państwa opinia - po zatwierdzeniu przez administratora - będzie prezentowana przy produkcie.